luni, 20 iunie 2011

Col de l'Epine - Relais du Mt du Chat


Le Bourget du Lac (230m) - Motte Servolex - Col de l'Epine (987m) - Verthemex - Vacheresse - Relais du Mt du Chat (1487m) - Le Bourget du Lac

Traseul e de fapt un circuit

Col de l'Epine 7km, medie de 7%

Lac d'Aiguebelette

Smooth! super drumuri

Relais du Mt du Chat de la 8-12% (tin minte km cu km procentul, pentru ca prea am suferit), de la Vacheresse 7km la deal. din 500 in 500m ma opresc si ultimi 3 km merg pe langa biti si din cauza crampelor si pt ca am vazut marcajul de 12% si pentru ca m-am saturat sa ma chinuiesc. In plus sunt doar 3 km

ce-am fost si ce-am ajuns...undeeeee-i bitza mea :((
dar revin la ideea ...ca nu-i nevoie de o super bicicleta...daca vrei poti, numa i un pic mai greu:D

Avant pays Savoyard

La 1 km de vf ultimei urcari pe Relais du Mt du Chat

Mont Blanc 83 km vol d'oiseau

Lac Bourget, Aix les Bains ..si...cand o sa-mi amintesc o sa precizez si cum se numeste abruptul din fata
a
Chambery
De la 1487m pana la Bourget sunt 12 km de super coborare...
-------------------------------------------------------------------
Dist: app. 50k
Calorii consumate: mai mult decat la un maraton
Profilul Relais du Mt du Chat corespunde cu traseul meu incepand cu km 2 in grafic

Alt. max: Col d'Epine - 987 m
Relais du Mont du Chat - 1486m

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu